Direct naar de contentDirect naar de footer

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen? Hieronder staan een aantal vragen met antwoorden. Heeft u nog een vraag die er niet tussen staat? Stel ze gerust aan info@valkexclusiefzakelijk.nl

Valk Exclusief Zakelijk

Wat is Valk Exclusief Zakelijk en wat is het verschil met Valk Business?
Binnen het Van der Valk concern kennen we twee juridische entiteiten, welke ieder een eigen groep hotels vertegenwoordigd. Valk Exclusief zakelijk, vertegenwoordigd de 39 vestigingen welke zijn aangesloten bij de Van der Valk Exclusief hotels. Valk Business vertegenwoordigd de overige vestigingen.

Wenst u een corporate overeenkomst en wilt u gebruik maken van alle Van der Valk Vestigingen en zo maximale landelijke dekking genieten? Dan dient u met beide contractpartners contact op te nemen.

Welke zakelijke mogelijkheden biedt Valk Exclusief Zakelijk?
Valk Exclusief Zakelijk is opgezet om de zakelijke boeker maximaal te faciliteren bij het vinden van de meest geschikte Van der Valk Exclusief locatie voor hotelovernachtingen en vergaderfaciliteiten.

Naast onze zoekfunctie, waarbij u uw wensen kan aangeven en ons systeem naar de meest geschikte locaties voor u zoekt. Is het ook mogelijk om contact op te nemen met onze accountmanagers.Zij kunnen met u meedenken, offertes uitvragen bij één of meerdere locaties en een afspraak met u plannen om locatie(s) te bezichtigen.

Bent u op zoek naar business voordelen bij Van der Valk Exclusief, dan bieden wij u momenteel twee mogelijkheden. Boekt u meer dan 250 nachten op jaarbasis bij onze Van der Valk Exclusief vestigingen of maakt u zeer regelmatig gebruik van onze vergaderaccommodaties, dan zijn er wellicht mogelijkheden voor een corporate overeenkomst. Onze accountmanagers komen dan graag bij u langs om de mogelijkheden te bespreken.

Overnacht u regelmatig in diverse Van der Valk Exclusief vestigingen, maar komt u niet aan 250 overnachtingen op jaarbasis, dan bieden wij u ons Business Travel Loyalty programma.

Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht
Voor klachten, vragen en/of onduidelijkheden kunt u een e-mail sturen naar support@valkdigital.nl. Wij zullen ervoor zorgen dat de vestiging en/of persoon die hiervoor verantwoordelijk is zo snel mogelijk uw opmerking in behandeling neemt.

Corporates

Wat houdt een corporate overeenkomst in en wat zijn de voordelen?
Alle van der Valk Exclusief hotels gecontracteerd via één overeenkomst. Eenduidige voorwaarden, Prijsafspraken op basis van volume en één kanaal voor al uw reserveringen.

Wat moet ik doen om in aanmerking te komen voor een corporate overeenkomst?
Voldoet u aan of verwacht u aan de minimale vereisten te kunnen voldoen, neemt u dan contact op met Valk Exclusief Zakelijk – Corporates. Zij zullen de mogelijkheden met u doornemen.

Krijg ik twee verschillende accounts wanneer ik met zowel Valk Exclusief als Valk Business een overeenkomst heb?
Nee, u kunt eenvoudig alles via één kanaal www.vandervalkcorporates.nlmet een persoonlijk account boeken.

Ons bedrijf heeft een overeenkomst met Van der Valk, hoe krijg ik toegang tot het online reserveringsplatform?
De contractbeheerder binnen uw organisatie kan u toestemming geven voor het aanmaken van een persoonlijk account. Dit account is enkel aan te maken met een zakelijk (uniek) emailadres.

Ik heb een corporate account, hoe reserveer ik een kamer?
U boekt eenvoudig uw kamers via het online reserveringsplatform www.vandervalkcorporates.nl. Komt u er niet uit? Rechts bovenin vindt u de zeer overzichtelijke handleidingen.

Ontvang ik een reserveringsbevestiging?
Direct na het afronden van de reservering ontvangt de boeker een reserveringsbevestiging per e-mail.

Ik heb een corporate account, hoe doe ik een zaalaanvraag?
U vraagt eenvoudig uw zaalreservering aan via het online reserveringsplatform www.vandervalkcorporates.nl. Komt u er niet uit? Rechts bovenin vindt u de zeer overzichtelijke handleidingen.

Ontvang ik een aanvraag bevestiging?
Direct na het afronden van de zaalaanvraag ontvangt de boeker een aanvraag bevestiging per e-mail. Op het moment dat het hotel de aanvraag heeft geaccepteerd of geweigerd ontvangt u hiervan een melding. Een definitieve offerte ontvangt u bij acceptatie rechtstreeks van het hotel.

Ik heb een corporate account, moet ik via deze website boeken?
De gecontracteerde tarieven zijn enkel te boeken via ons online reserveringsplatform www.vandervalkcorporates.nl.

Ik heb een corporate account, kan ik online mijn reserveringen wijzigen of annuleren?
Ja, dit is mogelijk door in te loggen in uw account. Het reserveringsoverzicht biedt u de mogelijkheid om de gemaakte reserveringen te annuleren of te wijzigen.

Ik heb een corporate account, is deze ook te gebruiken op de hoteleigen sites?
Ja, dit is mogelijk.

Ik heb een corporate account, kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Ja, u kunt uw e-mailadres wijzigen bij “uw gegevens”

De kamerportal toont enkele niet te selecteren data, wat houdt dit in?
Onze portal toont realtime beschikbaarheid van de gecontracteerde kamertypes. Mocht een datum niet te selecteren zijn dan is het hotel volgeboekt. U kunt eventueel rechtstreeks contact opnemen met het gewenste hotel om navraag te doen naar beschikbaarheid van de niet gecontracteerde kamertypes. Hiervoor gelden de lokale tarieven.

Ik heb een kamer voor vandaag geboekt, maar kan niet meer annuleren. Wat moet ik doen?
Kamers kunnen kosteloos geannuleerd worden tot de gecontracteerde annuleringstermijn. Mocht deze termijn inmiddels verstreken zijn, dan is het niet mogelijk om via de ons online reserveringsplatform te annuleren. U dient dan direct contact op te nemen met de betreffende vestiging. Zij zullen u informeren m.b.t. de annuleringskosten.